-Kunt u niet inloggen of reageren?
Heeft u de onderstaande punten al gecontroleerd?
- Heeft u nog geen wachtwoord aangemaakt voor uw account via het inlog venster? Klik op: https://www.woning-plein.nl/user om een nieuw wachtwoord in te stellen.
- Heeft u geen email gehad met instructies? Deze email kan ook in uw spamfolder staan, let daarom ook op uw spamfolder.
- Kunt u wel inloggen maar niet reageren? Dan is waarschijnlijk uw lidmaatschap verlopen en dient u een bestelling te plaatsen om weer gebruik te kunnen maken van uw account.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer zodat wij u direct kunnen helpen. Uw bestelnummer staat op uw afschrift.
U kunt met uw gebruikersnaam en e-mail inloggen.
Voor de gehele werkwijze kunt u uw bevestigingsmail doornemen van uw aanvraag. Ook hierbij uw spamfolder in de gaten houden.
Uitschrijven
U hoeft niet specifiek aan te geven dat u zich wilt uitschrijven. Uw pakket loopt automatisch af en wordt niet verlengt. U kunt weer gebruik maken van uw account als u hiervoor weer een pakket gekocht heeft. Indien u in aanmerking komt voor het retourneren van de inschrijfkosten, kunt u per onderstaand formulier contact met ons opnemen.
Klacht of opmerking
Indien u een klacht of suggestie heeft, kunt u deze bij ons aangeven. U kunt hiervoor op het tabblad ''klachten en suggesties'' klikken. Uiteraard zullen wij uw klacht of suggestie zorgvuldig doorlopen en deze behandelen en/of oplossen.
Whatsapp
Helaas kunt u niet naar dit telefoonnummer bellen en bestanden openen of accepteren wij om veiligheidsredenen ook niet.
Op werkdagen tot 17.00 uur zullen wij doorgaans uw vragen beantwoorden. Indien u na onze openingstijden een Whatsapp-bericht verstuurd, zullen wij deze de eerst volgende werkdag voor u beantwoorden.
Onze gemiddelde reactietijd op Whatsapp is 2 uur.
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
12.00 uur t/m 17.00 uur
Met uitzondering van de feestdagen, hiervoor zullen wij de openingstijden aanpassen.
Zondag en zaterdag
Gesloten
Komt u er niet uit of heef u een andere vraag?
U kunt altijd bij onze FAQ's kijken of uw vraag en antwoord hier tussen zit. Indien uw vraag niet is beantwoordt, kunt u contact opnemen met ons via het onderstaande formulier.
Vergeet voor het opvragen van uw inloggegevens niet uw bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij u sneller helpen.